Senaste nytt

Air France/KLM: This week's WOW destination

Dags att ta upp denna tråd igen. Men är det verkligen WOW? (pris i DKK)

Visa bifogad bild 43902
Hej på er, vad roligt att ni har hittat vår "WoW" (Air France) "Happy Friday" (KLM) Det vi gör är att vi jämför alla flygbolag med max 1 stopp, erbjuder mat och dryck gratis under resan samt minst 1 handbag och 1 minst 1 bag att checka in, samt flygtid på inte mer än 15-17 timmar från point-point. Då är vi med detta pris billigast på marknaden under reseperioden 16/11-14/12 samt 6/1-30/6 2016, men det är klart, vi har inte detta pris exakt varje dag, det beror på beläggningen på flygen. Man kan lätt se när v har dessa priser via vår hemsida för då väljer man en månad man vill resa och när man ser ett datum som har en liten orange "flärp" (på KLM) då finns det platser för detta pris.

Så länge vi har bäsa pris så kallar vi det WoW :)

Trevlig helg alla,
Tina

Jag är för närvarande inte det minsta intresserad av detta erbjudande.

Men.

Jag vill passa på att dela ut bonuspoäng (nej, inte riktiga i flying blue) till Tina för att de delar med sig av en tydlig definition på deras kriterier för att lista något där.

Man kan diskutera om det "räcker" rör att kallas wow, men alla bolag som delar med sig av tydliga definitioner på det sättet tycker jag är jättebra, även om jag inte alltid är intresserad av resultatet! Tänk om fler kunde göra det :)

Det här är inte Air France/KLMs tidigare WOW erbjudande men de har bra priser i Economy class till vissa destinationer just nu.

Res till jordens allra bästa hörn - KLM.com

Köpa senast: 2017-MAY-09

Gäller för utresa:
* mellan JAN-01 och JUN-23
* mellan AUG-22 ocg DEC-15

Prisexempel: till Bangkok
Screenshot20170501 02 KL.png

Toppen