Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Se Karins inlägg nr 49 i denna tråd. Året ut. Bara att börja jaga förlängning!

När Karin meddelade att matchningen skulle dröja betydligt längre än en vecka så meddelade hon också en ny giltighetstid! Enligt den uppgiften är den nya giltighetstiden 31 mars 2014. Se Karins inlägg nr 168 i tråden! Vi kan ju alltid hoppas att det senaste inlägget är den rätta uppgiften! :D

När Karin meddelade att matchningen skulle dröja betydligt längre än en vecka så meddelade hon också en ny giltighetstid! Enligt den uppgiften är den nya giltighetstiden 31 mars 2014. Se Karins inlägg nr 168 i tråden! Vi kan ju alltid hoppas att det senaste inlägget är den rätta uppgiften! :D

Perfekt! Men FB kör väl kalenderår så antar att man måste kvalificera sig under 2013 för att bli kvar som FBG efter 31/3 2014.

Ja, jag har uppfattat det som att vi får statusen till 31/3 men att kvalificeringsåret som vanligt är kalenderår och därför nollställs vid årsskiftet...

Fick höra av en vän igår att vi som blev matchade till FBG inte kommer att erbjudas en Soft Landing till FBS om vi inte lyckas återkvala till 2014. Stämmer detta?

Jag tillhör också skaran som har fått min statusmatchning genomförd efter några turer.
Jag vill i sammanhanget passa på att tacka Karin som var vänlig att se till så att det även fungerade för mig.
TACK Karin!

Toppen