Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

För sent nu men ni som enbart kan köra IE så klicka på den lilla trasiga sidan till höger i addressfältet för compability view.
Detta löser de flesta problem med dålig kodade sidor.

Jag är nog den mest trogna kund ett företag kan ha.
Samma frisör över 20 år , samma tandläkare i över 20 år, samma ICA butik i 15 år, har bara haft två arbetsgivare, när det gäller det privata tja det har väl varit troget mesta delen
20 år trogen mot SAS, 15 år trogen mot*A.
Karin på AF/KLM kommer att få mig att bli otrogen!
Hon har fått mig att börjat även kolla på AF/KLM nu när mitt SAS kort matchars.
Tack för tippset på BC!

Bara otrogen när det gäller flygbolag / allians hoppas jag ? ;)

Jag anmälde mig men har fortfarande inte min guldstatus då jag loggar in. Så länge den inte kommit har inte löftet hållits och jag prövar inte några resor. Två Paris står på agendan inom 3 veckor samt 2 Amsterdam.

Nu har jag svar till er alla som undrar när er guldstatus kommer synas on-line! Som jag berättat för några av er så har detta varit ett lokalt initiativ varför varje ansökan måste hanteras manuellt och vi pratar om flera tusen! :eek:
Vårt FB team meddelar att före 31 mars kommer samtliga vara matchade och det sker löpande så givetvis kommer det gå fortare för flertalet av er. Kortet kommer vara giltigt t o m 31 mars 2014. Nu kommer Agehall och fler med honom säga "vad var det jag sa, det tar alltid så lång tid med Air France KLM". Själv väljer jag att glädjas åt att vi faktiskt fick möjlighet att genomföra detta och att gensvaret var så stort! :eek:
(jo, jag har gått "positivtetskursen" med fördjupning i tålamod)

Tack Karin, gott att få ett besked! Tror annars att spekulationerna skulle hagla så här två veckor efter kampanjstart. För min del gör det ingenting med två månaders väntan, det blir aktuellt först till sommaren med AF/KLM. Ska bli intressant med "nya" flygbolag!

"vad var det jag sa, det tar alltid så lång tid med Air France KLM". Själv väljer jag att glädjas åt att vi faktiskt fick möjlighet att genomföra detta och att gensvaret var så stort! :eek:

Tack för att du skriver inläggen åt mig Karin! :)

Det tar visserligen tid, men i det här fallet tycker jag ändå det är helt ok. Man får ju trots allt något helt gratis som kräver att ni gör en massa manuellt jobb. Det är visserligen frustrerande att sitta och vänta på att det ska hända, men jag tycker inte man kan göra mer än konstatera att det tar tid.

De som registrerat sig för statusmatchen kan väl trösta sig med att de troligen får sina kort innan jag får mitt plat-kort från förra året.. ;) (Ja, jag retas med dig...)

Först till kvarn gällde, och det fanns också i det finstilta. Väldigt stort intresse, och det tycker vi ju är väldigt roligt!

Det finstilta ändrades efter att många redan skickat in ansökan, det stod inget om regionala begränsningar för vem som fick söka från början.
På samma sätt ändrades priset i den här http://www.businessclass.se/air-fra...3-vinn-resa-till-reunion-kul-men-i-klass.html tävlingen efter några dagar

KLM har via FB bekräftat vad som inte är speciellt svårt att lista ut, att kampanjen enbart var avsedd för Norden
och att den som utformat tävlingen klantade sig (samma person(er) som låg bakom Reunion tävlingen kanske?)
skrev inget om detta i reglerna och därför vällde det in ansökningar från hela världen på nolltid.

Ja det är så internet och Viral marketing - Wikipedia, the free encyclopedia fungerar :)

Dear ****
We investigated the situation and acknowledge that due to a mistake from our side the campaign allowed members from outside Scandinavia to apply for a Flying Blue Gold status indeed. Therefore we decided to stop the campaign. All members that received approval for their status match request, however, will still receive their Flying Blue Gold card as promised.
We hope you will enjoy all the benefits!
Due to this mistake it could take 2-3 weeks before your status will be updated.
We thank you for your understanding.
Kind regards,
KLM Facebook team

Toppen