Senaste nytt

Air France KLM matchar ditt guldkort

Jonas C

Medlem
Med tanke på andelen aspirerande SkyTeam lojalister på detta forum *host*Agö&Igorius*host*, så kom detta erbjudande på en högst lämplig tid.
 

agehall

Medlem
Med tanke på andelen aspirerande SkyTeam lojalister på detta forum *host*Agö&Igorius*host*, så kom detta erbjudande på en högst lämplig tid.

Lite surt dock när man redan börjat med MRs. Hoppas dock att grabbarna satsar stenhårt på FBP nu och att vi får fler trevliga trip reports från dem.
 

EBGGOT

Medlem
@Karin,

Hur fort uppdateras statusen? När jag loggar in så står det fortfarande ursprung status, trots att man fick meddelande "Congrats your are gold" När man fyllde i formuläret....

Sen undrar jag hur ni skriv in infon?!
Jag skrev:
Scandinavian Airlines i "Airline": samt nummer utan EBG prefix först i "gold membership number". Är detta rätt tro?
 

andreijas

Medlem
Antar att man som vanligt får en chans till statusmatchning, så om jag inte har några planer på att byta FFP idag, men vill hålla det öppet i framtiden så kanske jag skall spara min chans`?
 

Agö

Medlem
Lite surt dock när man redan börjat med MRs. Hoppas dock att grabbarna satsar stenhårt på FBP nu och att vi får fler trevliga trip reports från dem.

Nu har vi ju bara hunnit fyra segment (varav två ev. försvinner) men vi har fyra till om ett par veckor. Men som sagt, när Guldbonusen kommer är det ju vettigare att satsa på FBP.
 
Toppen