Senaste nytt

Air France inför A la Carte meny för Voyageur & Premium Voyageur

Jonas C

Medlem
Nu har det kommit lite bilder på de nya A la Carte menyerna, efter ett bakom kulisserna besök på Air France catering bolag Servair. Självfallet är det inte jag som har besökt, utan bilderna kommer från ett Flyertalk Do som ägde rum på CDG nyligen.

Visit of Servair at CDG and buffet tasting ! « Aviation Geekette's Blog – Le Blog de Sophie Figenwald

a-la-carte-1.jpg


"Tradition Meal"

a-la-carte-2.jpg


"BIO Meal"

a-la-carte-3.jpg


"LENOTRE Meal"

© 2012 Sophie Figenwald


Av att döma bilderna så ser jag i stort sett ingen skillnad mellan den billigaste, och dyraste menyn. Brickorna ser i stort sett identiska ut!
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Tycker nästan den billigaste ser godast ut; men såklart lite svårt att bedöma på bild:p Förhoppningsvis är det väl inte samma rätter varje vecka...;)
 

agehall

Medlem
Personligen tyckte jag inte att hans alternativ var de mest attraktiva på menyn.

Av nyfikenhet, varåt är du på väg?
 

Agö

Medlem
Personligen tyckte jag inte att hans alternativ var de mest attraktiva på menyn.

Av nyfikenhet, varåt är du på väg?

Montreal tillsammans med Igorius. AF slutar ju trafikera Montreal med A380 den 28 oktober och erbjudandet i Premium Voyageur var förmånligt. Första gången med A380 för vår del.

On-Topic: tycker som sagt att AF har vettig mat i ekonomi. Vad jag förstår är det samma mat som serveras i PV om man då inte nappar på erbjudandet ovan. Vi väljer nog detta på hemvägen med A380.
 

agehall

Medlem
Ja, AFs mat i economy är faktiskt oftast helt OK. Jag tror det är samma käk i PV och economy, men jag är inte helt säker.
 
Toppen