Luftis och CA är väl ganska jämförbara i luften så ta den som passar dig bäst tidsmässigt.Tack för rapporten. Har CA F bokat på B747-8i PEK-FRA senare i år... Får se om man byter till LH F istället eller inte. Går från SQ F från SIN så kommer vara ett skift...
Bättre att bli glatt överraskad av air China än besviken på något annat!Bra sammanfattning!Får se om jag behåller min bokning i November.
Nu är min erfarenhet av Long haul C begränsad men de är bättre än SAS och Thai iaf.Om du jämför med andra bolags business, vilka har en C-produkt som är sämre än Air China F? Kostar ju trots allt en hög poäng mer att resa CA F jfrt med Business.
Sängen såg ju bra ut.
Sant, men då alternativet är LH F så är det inte så lätt då jag numera har väldigt låga förväntningar på LH så där blir jag också positivt överraskad om de skulle ha en bra dag.Bättre att bli glatt överraskad av air China än besviken på något annat
Bra inställning! Förutom groundservicen i Frankfurt och kaviar servering ombord så har jag 1 bra kontra 6 dåliga flygningar i F i min bok och så otrevlig eller kräsen är jag inte att felet är på min sida.Sant, men då alternativet är LH F så är det inte så lätt då jag numera har väldigt låga förväntningar på LH så där blir jag också positivt överraskad om de skulle ha en bra dag.
Det låter faktiskt bra då jag har LHR-PEK bokad med brorsan relativt snart. Sen då F med SQ till SIN från PEK.Bra inställning! Förutom groundservicen i Frankfurt och kaviar servering ombord så har jag 1 bra kontra 6 dåliga flygningar i F i min bok och så otrevlig eller kräsen är jag inte att felet är på min sida.
Det var nog en standard Bollinger som serverades. Smakade dock mycket bra!Det låter faktiskt bra då jag har LHR-PEK bokad med brorsan relativt snart. Sen då F med SQ till SIN från PEK.
Skulle det inte dyka upp LH till PEK så är det med andra ändå helt ok.
Champagnen vanliga bollinger?
Nästan lite sugen på att testa faktiskt och skippa LH denna gång!
Haha efter deras mått mätt så var det nog på toppen av deras förmåga!!Godt gaaet, Johnny. Ikke nemt at indstille forventningerne til en saadan tur...Det glaeder mig at CA leverer (saa godt de nu kan!)
Tyckte att det var läge för ny så där en 5 år efter dinTrevlig review - tack för detta!