pep
Medlem
...eller Norwegian sætter sine spor..? De kalder dog ikke deres product for business, men "kun" for Premium Economy...Etihad sätter sina spår...nice!
...eller Norwegian sætter sine spor..? De kalder dog ikke deres product for business, men "kun" for Premium Economy...Etihad sätter sina spår...nice!
Måske..., men det skal lige testes igennem om man rent faktisk kan feste igennem med alt hvad menuen viser? Jeg tror at SK er en tand bedre på jorden hvis/når ting går galt.Bra, då kan man sitta lite böttre och få tillgång till lounge när man har anslutning mot det intercontinentala nätet. Det är ju bättre än SAS Plus, både när det gäller blockad mittplats och mat och dryck.
Vore roligt om något europeiskt bolag vågade sätta in lite differentierade stolar intra-Europa i business. Skulle vara ett bra sätt för air Berlin att verkligen sticka ut, men låg sannolikhet.
Ni har ju Air Serbia inom Etihad-koncernen. Tyvärr är linjenätet begränsat, speciellt om man ska få vettiga restider.Håller med dig! Synd att ingen riktigt vågar att sticka ut med riktig intra europa business. Förstår att det är en ekonomisk chansning men iaf det vore om inte annat att vara rätt unikt![]()
Vilka linjer är det?Har Etihad first class på linjerna som slingas till Nordamerika via Tyskland?
Frågan är vem målgruppen skulle vara? Affärsresenärer har ju redan på långdistans problem att arbetsgivaren inte ser fördelarna med business och det lär inte bli lättare på en 2h intraEU flight. Och antalet väl bemedlade individer som känner för att betala mer för en bekvämare stol lär inte vara tillräckligt för att fylla dem.... Men önska kostar ingenting.Håller med dig! Synd att ingen riktigt vågar att sticka ut med riktig intra europa business. Förstår att det är en ekonomisk chansning men iaf det vore om inte annat att vara rätt unikt![]()