Senaste nytt

Agehalls galna äventyr sommaren 2013

Du åkte ut vid 12 tiden för att vara ute i god tid. Kan det vara LH 511 kl 1655 tillbaks till FRA? Eller TAM JJ8013 kl 1600 till GIG för lite strand sightseeing?

Nu blir jag lite chockad - har du inte skrivit mer än 600 inlägg!? Tycker jag ser dig i var och varannan tråd..

Bra formuleringar tar sin tid att komma på och det är ju inte bara att skriva rakt uppochner vad som händer. Lite måste saker broderas ut för att skapa intressant läsning (hoppas jag!).

Håller med. Jag försöker skriva mina reseberättelser medan det händer för att inte glömma intressanta detaljer. Men formulerar om säkert en fjärdedel av texten efter ett antal genomläsningar.

Jag berättar vad jag håller på med och de kan inte alls förstå att någon åker så här långt så kort tid. Jag försöker förklara att i C/F så är det inga större problem, men de har ändå svårt att förstå. Undrar om de någonsin testat att flyga som kund i C/F eller om de bara flyger Y när de själva reser.

Då de med sannolikhet reser på någon form av ID-biljett på fritiden så förmodar jag att resorna sker i Economy. Jag kan däremot tänka mig att kapten/styrman har möjlighet att flyga i C på sina staff tickets. Bara en gissning dock…

Retur med LH låter lite trist. Gissar därför på retur med AF 393 till CDG. Vet att AF kör trials med wifi och med KLM fungerar det iaf till Santiago, så varför inte från EZE?

agehall lär ju ha en del FB-miles....

Ensam i kabinen indikerar F, och med ankomst till Europa imorgon (söndag) finns det få alternativ.

Jag ger mig inte in i gissningsleken. Vill bara ge Agehall en stor eloge för bra uppdateringar och intressant innehåll. Jag har följt tråden sen den skapades och spänningen är alltjämt olidlig.

Destinationen är avklarad i Buenos Aires.
Jag gissar att Agehall är framme i Sau Paulo nu.
näst flyg tror jag blir LH 505 till MUC kl 1705 lokal tid.
sedan tillbaka till ARN måndag kväll.

Skulle inte tro att Agehall frivilligt tar sig via CDG på ett sånt här äventyr.. Vilken resa! Nu vill jag strax höra om returen.

Toppen