Det räknas ändå som kontantuttag om man gör på det sättet. Jag har provat.
Jag ta ut kontant nästan varje gång jag handlar på Ica, och det räknas alltid som ett vanligt köp
Det räknas ändå som kontantuttag om man gör på det sättet. Jag har provat.
Med vilket kort?Jag ta ut kontant nästan varje gång jag handlar på Ica, och det räknas alltid som ett vanligt köp
Systembolaget hade tidigare något fel i sitt system, så om du ville göra cashback debiterades hela summan som ett vanligt köp. Då kunde man hämta ut en femhundring i kontanter och få poäng på det. Vet inte om det fortfarande funkar.Finns det någon kreativ lösning på att få ut kontanter i handen och samtidigt få poäng via AMEX/SAS MC?
Typ köpa presentkort och växla till pengar eller liknande?
Om nu någon har ett kryphål, håll inne med det. Annars kommer det alltid ett gäng som förstör dealen genom att gå bananas med orimliga summor så att ngn får för sig att täta hålet...![]()
Glöm inte att gå via shoppingportalen för ytterligare poäng... Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SASCDON tar Amex via Paypal. Det är förmodligen redan vida känt. Men just kombinationen att kunna använda Amex och beställa snus på nätet (för oss inbitna snusare) kanske inte är känd sedan tidigare. Nytt för mig i vart fall.
Snus - CDON.COM
Dessvärre är sådamt undantaget kick back därGlöm inte att gå via shoppingportalen för ytterligare poäng... Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS