Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

LinuxSam

Medlem
Ica Kvantum i Kiruna tar AMEX numera. Såg plötsligt en liten AMEX-etikett på kassaapparaten för några veckor sedan och testade.
 
Men vad tycker ni om min idé att använda sig av Foursquare för att ha koll på vilka butiker som tar emot/inte tar emot AmEx? De här två trådarna kan ju bli precis hur långa som helst (och omöjlig att hålla koll på).
Jag gillar idén men Foursquare blev så dålig när de splittrade upp och knoppade av Swarm...
 

Niels

Medlem
Jag gillar idén men Foursquare blev så dålig när de splittrade upp och knoppade av Swarm...

Kul att du gillar idén!

Jag var också lite skeptisk till Foursquare och Swarm i början, men nu känns det så självklart att det ska vara två appar, med tanke på alla som bara vill använda Foursquare som ett sätt att spara undan och hitta intressanta ställen att besöka, och som är ointresserade av att checka in på dem.
 

dino_81

Medlem
Någon som har koll på vilka apotek som tar Amex för receptbelagda mediciner? Alltså inte online, inte i fysiska butiker.

Jag har aldrig handlat receptbelagda mediciner (peppar peppar ta i trä) men är däremot regelbunden kund på Apoteket Hjärtat vilka tar Amex i deras butiker. Dock inte i web-shoppen vilken är att föredra. Speciellt med tanke på att köp via Refunder ger 7,5% cash-back.
 
Toppen