Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

Riktigt irriterande att inte Dustin tar Amex :( Jag mailade dem t.o.m. och fick till svar att de inte har några planer på att införa det och inte heller PayPal...

Numera handlar jag mest på Inet.se som tar både Amex och PayPal!

Vad är det du tycker är bättre hos dustin än Inet? Tycker Inet och webhallen tillsammans slår dustin by far :)

Jag tänker mig mer ett kök som håller längre än två veckor... :)
IKEA har bra kvalitet på sina kök men det kanske är premiumkänslan du är ute efter? Stommar från IKEA och lite mer spännande fronter och beslag från Superfront kan rekommenderas. Båda tar Amex (Superfront genom Paypal).

Vad är det du tycker är bättre hos dustin än Inet? Tycker Inet och webhallen tillsammans slår dustin by far :)
Nu är vi OT, men det är sorgligt att se hur Dustin gått från att vara en av de bästa leverantörer jag jobbat med till vad de är nu, vilket är ganska långt därifrån...

Nu är vi OT, men det är sorgligt att se hur Dustin gått från att vara en av de bästa leverantörer jag jobbat med till vad de är nu, vilket är ganska långt därifrån...

Ja, nu är vi lite OT. Dustin har gått från en väldigt bra leverantör med i stort sätt monopol på den svenska marknaden, till ett bekvämt företag. I mitt tycke känns det som om dom är nöjda med att rikta sig mot större företag som kan inte är så medvetna om pris eller serivce. Tycker även kunskapen hos andra leverantörer är betydligt kunnigare och möter dina behov. Men det kanske bara är jag.

Toppen