Peter Ruotsalainen
Medlem
dackonline.se tar amex, så det var trevligt att kunna spendera 5000:- på nya sommarsulor genom att kunna anv. amex 
HeHe.Till min stora förvåning märkte jag idag att Volkswagen Göteborg tar Amex! Förra gången jag handlade reservdelar där så gick det ej. Mannen i servicedisken nämnde även glatt att "Ja det är ju viktigt att du tjänar poäng"!![]()
Hm... Borde inte detta ge bättre utdelning än att betala med Amex när man checkar ut?Beställde pryttlar på Dustin igår. Försökte fulbetala med AMEX enligt ovan, men det gick icke.![]()
Har inte sett någon skriva att de flesta OKQ8 nu ska ta AMEX. Jag testade på OKQ8 Österleden i Kiruna här om dagen och det fungerade.
Yes de börjar acceptera American Express från och med 1 december 2015 berättade man stolt för mig idag när jag stoppade in kortet och det pep höga varningstoner från kortterminalen.
Det är fel tråd att posta i så fall.Visserligen skrev jag detta i vilka butiker tar inte Amex tråden...![]()
Nej för just när jag skrev det tog de inte AmexDet är fel tråd att posta i så fall.
Elgiganten via PayPal?Nån som känner till några elektonikbutiker likt Elgiganten, MediaMarkt, Webhallen med mera som erbjuder Amex som betallösning när man betalar online?
Alltså inte i fysisk butik utan i webbutiken.
Jag kan besviket konstatera att MediaMarkt och Dustin tyvärr inte accepterar det, bara på plats i butik, men det är inte aktuellt för mig.
Tacksam för tips.
Mediamarkt tar AmEx i webbutiken.Nån som känner till några elektonikbutiker likt Elgiganten, MediaMarkt, Webhallen med mera som erbjuder Amex som betallösning när man betalar online?
Alltså inte i fysisk butik utan i webbutiken.
Jag kan besviket konstatera att MediaMarkt och Dustin tyvärr inte accepterar det, bara på plats i butik, men det är inte aktuellt för mig.
Tacksam för tips.
Nej? Jag provade precisMediamarkt tar AmEx i webbutiken.![]()