Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

Till min stora förvåning märkte jag idag att Volkswagen Göteborg tar Amex! Förra gången jag handlade reservdelar där så gick det ej. Mannen i servicedisken nämnde även glatt att "Ja det är ju viktigt att du tjänar poäng"! :D
HeHe.

Kan nog bero på att jag skulle köpa en GOLF R med ett Amexkort för några år sedan. Det gick inte då...

Har inte sett någon skriva att de flesta OKQ8 nu ska ta AMEX. Jag testade på OKQ8 Österleden i Kiruna här om dagen och det fungerade.
Yes de börjar acceptera American Express från och med 1 december 2015 berättade man stolt för mig idag när jag stoppade in kortet och det pep höga varningstoner från kortterminalen.

Visserligen skrev jag detta i vilka butiker tar inte Amex tråden... :)

Nån som känner till några elektonikbutiker likt Elgiganten, MediaMarkt, Webhallen med mera som erbjuder Amex som betallösning när man betalar online?

Alltså inte i fysisk butik utan i webbutiken.
Jag kan besviket konstatera att MediaMarkt och Dustin tyvärr inte accepterar det, bara på plats i butik, men det är inte aktuellt för mig.

Tacksam för tips.

Nån som känner till några elektonikbutiker likt Elgiganten, MediaMarkt, Webhallen med mera som erbjuder Amex som betallösning när man betalar online?

Jag kan besviket konstatera att MediaMarkt och Dustin tyvärr inte accepterar det, bara på plats i butik, men det är inte aktuellt för mig.

Tacksam för tips.
Elgiganten via PayPal?

Tacksam för tips.
Mediamarkt tar AmEx i webbutiken. :)

Toppen