hco
Medlem
Tack för tipset -- alltid nåt! (Även om jag nog inte kommer att åka till SolnaAsian Market i Solna centrum![]()
Tack för tipset -- alltid nåt! (Även om jag nog inte kommer att åka till SolnaAsian Market i Solna centrum![]()
Alla ica brukar ta amex, iallafall dom jag handlar på. Men det brukar inte funka att blippa och ibland måste man stoppa i kortet två gånger.Det verkar inte finnas någon lista på ICA Maxi Arninge, men blev nekad att handla med Amex (Kort medges ej) i självscanningen. Någon som vet om de tar Amex? Tar Ica Maxi Häggvik Amex?
Två gånger, alltså förlåt om detta är en dum fråga men menar du:Alla ica brukar ta amex, iallafall dom jag handlar på. Men det brukar inte funka att blippa och ibland måste man stoppa i kortet två gånger.
Funkade bra på Maxi i Arninge för ca en månad sedan åtminstone.Det verkar inte finnas någon lista på ICA Maxi Arninge, men blev nekad att handla med Amex (Kort medges ej) i självscanningen. Någon som vet om de tar Amex? Tar Ica Maxi Häggvik Amex?
Självscanning eller kassa? Betalade du med mobilen eller direkt med kortet?Funkade bra på Maxi i Arninge för ca en månad sedan åtminstone.
Aldrig haft problem med det i häggvik.
Ahfan sorry jag var otydlig.Två gånger, alltså förlåt om detta är en dum fråga men menar du:
Kör i kort, slår kod - köp nekat. Kör i kort igen.
Eller
Kör i kort, ta ut, kör i kort igen, slå kod?
Omständigt!
Självscanning. Betalade direkt med kortet eftersom amex fortfarande inte kommit fram till 2015 med stöd för Google pay.Självscanning eller kassa? Betalade du med mobilen eller direkt med kortet?