Jakob Österberg
Medlem
Ja, något hade hänt där, kortterminalen var på franska när jag betalade....och i Uppsala. Hörde en anställd beklaga sig över uppgraderingen, det var något om någon dator som övergått till franska därefter. Smällar man får ta!
Ja, något hade hänt där, kortterminalen var på franska när jag betalade....och i Uppsala. Hörde en anställd beklaga sig över uppgraderingen, det var något om någon dator som övergått till franska därefter. Smällar man får ta!
I början var deras kortterminaler alltid på franska, en återgång till det bättre enligt frankofilen i migJa, något hade hänt där, kortterminalen var på franska när jag betalade.
Det är egentligen Amex jobb att fixa sådant.Folktandvården i Sveg tar Amex.
Någon borde sammanställa en sökbar kollaborativ onlinelista (typ excel) på överallt det går och inte går att använda kortet, det är inte speciellt smidigt att söka igenom två långa forumtrådar på vart det går och inte går att använda det.
Ja men det hjälper ju inte oss eftersom dom inte gör det, eller hur?Det är egentligen Amex jobb att fixa sådant.
Du kan vara den som bygger sådan webbsida istället för att vänta på att andra ska göra.Ja men det hjälper ju inte oss eftersom dom inte gör det, eller hur?
Jag behöver inte "bygga en hemsida", och jag väntar inte på att andra ska göra det heller mr otrevlig.Du kan vara den som bygger sådan webbsida istället för att vänta på att andra ska göra.