Då har man landat i hotell lobbybaren på Holiday Inn Ariel för lite snacks å en sängfösare.
Jaha va ska man säga om denna resan med Aegean då, nja tyvärr blev den en liten besvikelse. Mjukvaran=flygvärdinnorna var tyvärr en stor besvikelse, frånvarande och mest upptagna med sig själva, ingen uppföljning i Biz kabinen om ngn behövde ngt eller om man kunde plocka bort ngt. Kanske det berodde på att planet var fullt, vad vet jag men det var inte bra. Efter avgång kom de ut med serveringsvagnen och bjöd på dricka sedan kom helt plötsligt maten men ingen undrade vad man ville dricka till den

tycker nog inte att man skall behöva fråga efter en så trivial sak som dricka till maten, det skall erbjudas vid serveringen!
Kvällens meny, bryskes valet var det samma som på resan från Arlanda till Athen
Lite fördring i egenskap av ngt som skulle föreställa en GT
Huvudrätt i form av torsk med mos och grönsaker samt sallad. Jag drack vitt vin till detta vilket smakade bra, maten över huvudtaget var god fastän den inte kanske ser så aptitlig ut på bild.
Kaffe och cognac går inte att ta fel på eller att fela med.
Nä denna gången lyckade d inte leverera riktigt enligt mig, mat och dryck var helt okej men ingen uppföljning om man ville ha påfyllning eller om man kunde ta bort ngt glas som jag skrev tidigare.
Man kan inte lyckas alla gånger men detta var nog lite väl skralt tycker jag, nåväl inget att hänga läpp över mera då jag fick mat och dryck och påfyllning omän efter lite "gnäll". Flygningen i sig var en lugn historia förutom sista 10-15 minuterna före landning då det började skumpa ordentligt, landningen var en av d hårdaste jag upplevt på länge, blev en ordentlig dubbel studs när vi landade. Såg ut som att det blåste riktigt friskt på plattan när man tittade på personalens kläder, de fladdrade friskt i vinden.
Nu har jag klagat tillräckligt känner jag och det börjar bli dax att dra sig tillbaka, klockan ringer 08:00 tyvärr och en ny resa väntar med SAS i plus, vad månne där döljer sig för pärlor och fantastiska upplevelser, den som lever får se. Jag bjuder godnatt och på återseende mina vänner.