Nåja resan ner va trevlig, riktigt bra mat fastän det inte såg så bra ut vid första ögonblicket.
Lägger upp några bilder över meny samt mat och dryck.
Bubbel då man satt sig till rätta, me like!
Visa bifogad bild 69190
Dagens meny ändrade lite då danerna kom underfund med att de lagt fram frukost menyn istället för lunch/middags listan.
Visa bifogad bild 69193
Visa bifogad bild 69191
Visa bifogad bild 69192
Visa bifogad bild 69194
Frosseriet kunde börja, nåja lite överdrift kanske.
Till förrätten serverades Malagousia Natura vilket smakade riktigt bra, jag valde Rib eye som huvudrätt och d smakade riktigt bra, tyvärr så var valet av rödvin till den ingen höjdare (Merlot Milea Estate), var alldeles för syrlig så jag var tvungen att be om att få in Domaine monsieur Nicolaus istället. Ett var ett ypperligt vin rill maten, blev verkligen imponerad över hur mör och smakfull biffen som serverades var, närmast perfekt skulle jag säga.
Visa bifogad bild 69195
Visa bifogad bild 69197
Måltiden förlöpte väl och eftersom flygvärdinnorna såg att man var lite halvtörstig så kom d på den geniala idén att vi skulle ha lite provsmakning av det grekiska drink utbudet ombord, ja dum gör som tokig ber så in kommer lite av allt som enligt utsago är autentiskt grekiskt och gott.
Visa bifogad bild 69198
Now we r talking, tor att vi snart e framme annars blir detta mitt förfall...
Efter en trevig tur så har man landat i Goldair loungen, ingen upphetsad erfarenhet men finn ju iaf vatten som d känns att man behöver efter förra turen

. Tänkte nu gå över till Lufthansas Lounge å se va som händer där, för här händer i.e.p., 2 B continued...