Senaste nytt

Access till Sky Team lounger

Verkar dock som jag inte skulle haft access… otroligt vad lite ”smooth talking” kan göra. Hon som släppte in mig kom precis förbi och sa att hon gjort ett misstag. Synd då denna lounge var suverän… grym mat och drinkar :)
När jag flugit KLM från SFO har jag kommit in i Goldengate loungen och AF. Virgin har varit nobben. Goldengate loungen är dock inget vidare.

Hur långt är det från SAS departures på SFO till AF lounge? Låter som att AF är enda rimliga alternativet i nuläget?

AF-loungen på SFO är definitivt helt ok, både vad gäller mat och dryck. Vad jag har minne av sist jag åkte SAS därifrån (Dec), så var det inte speciellt lång promenad till Gate.

Den ligger vid A-gates där, mig veterligen, SAS-flighten oftast avgår ifrån.

Last edited:
Försökte precis komma in på AF i SFO men fick nobben. ”You can come in after 4 PM”, dvs endast 1,5 innan boarding. Rätt undermåligt.

Försökte precis komma in på AF i SFO men fick nobben. ”You can come in after 4 PM”, dvs endast 1,5 innan boarding. Rätt undermåligt.

AF SFO loungen
brukar släppa in SAS CPH när AF Parispassagerna har lämnat loungen vid halvtre tiden. Bra men liten lounge, hellre insläppt och får sittplats än insläppt och ståplats tycker jag

• Gilla
Reactions: pep
Toppen