Andreas Palmgren
Medlem
Intressant att liggfotöljerna mot fönstrerna är av märket DUX Spyder och om jag inte är helt ute och cyklar så ligger dem på en ca 30k.... Skulle inte SAS spara pengar....
Man måste investera sig ur en kris. Full fart framåt!Intressant att liggfotöljerna mot fönstrerna är av märket DUX Spyder och om jag inte är helt ute och cyklar så ligger dem på en ca 30k.... Skulle inte SAS spara pengar....
Yes, så brukar det ju vara.Man måste investera sig ur en kris. Full fart framåt!Nej, jag tror nog de fått dem av dem som reklam. Folk sätter sig i dem och tycker de är sköna och snygga och kollar på märket och ser DUX - väl hemma åker de och köper en. Win win för DUX och SAS.
Tack för info. Detta löser problemet för mig att precis ligga i skarven mellan EBS och EBG nästa vecka.Sådär, frågat loungepersonalen, man kommer in som EBS.![]()
Det är oftast varmt i Burkina Faso.Sitter i den nyrenoverade och lika fina loungen i Oslo, fick för mig att någon tidigare anmärkte att det var för varmt på ARL, och jag kan bara tillägga det är lika svettigt i Oslo.
Dessutom är det inte lika fin parkett i Oslo (trestavat) som i Stockholm (enstavsplankor)
![]()
Haha I giggledYes, så brukar det ju vara.
Numera har jag EBG, så nu är jag safe.... ;-)Skulle någon "rutinerad" räv kunna kolla detta?
Jag som EBS rookie skall resa på tisdag, och tycker det är lite pinsamt att bli nekad...