Senaste nytt

A Lounge Worth Waiting For - SAS Gold Stockholm Arlanda Terminal 5

Intressant att liggfotöljerna mot fönstrerna är av märket DUX Spyder och om jag inte är helt ute och cyklar så ligger dem på en ca 30k.... Skulle inte SAS spara pengar....

Intressant att liggfotöljerna mot fönstrerna är av märket DUX Spyder och om jag inte är helt ute och cyklar så ligger dem på en ca 30k.... Skulle inte SAS spara pengar....
Man måste investera sig ur en kris. Full fart framåt! :) Nej, jag tror nog de fått dem av dem som reklam. Folk sätter sig i dem och tycker de är sköna och snygga och kollar på märket och ser DUX - väl hemma åker de och köper en. Win win för DUX och SAS.

Sitter i den nyrenoverade och lika fina loungen i Oslo, fick för mig att någon tidigare anmärkte att det var för varmt på ARL, och jag kan bara tillägga det är lika svettigt i Oslo.

Dessutom är det inte lika fin parkett i Oslo (trestavat) som i Stockholm (enstavsplankor)

;)

Sitter i DUX-stolarna å väntar på mitt flyg.

Tycker loungen känns lite väl avskalad/naken. Det kan bero på att det är rätt tomt här, eller på att de inte är riktigt klara än.

Två försämringar:
Endast Pepsi på flaska, alltså ingen Coca-Cola alls, inte ens på kran.
Endast påsteer, och ingen av dem är Earl Grey. Innan fanns det löste, och Earl Grey är ändå det mest neutrala te som finns och således bör finnas att tillgå.

I övrigt känns det bra här. :)

Toppen