Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Tror jag fått iväg 20 beställningar till Lensway nu... Men bara fått 2 orderbekräftelse, tidigare gjorde jag 5 ordrar men fick bara 2. Ska bli kul att se vad som händer nu. Bra produkt samtidigt, redan använt slut mina 2 flaskor :) så det här är en riktigt bra deal.

Edit: nu har alla mina kreditkort + faktura blivit ogiltliga då jag säkert överskridit någon gräns, då fortsätter vi med direktbetalning via bank ;)

Edit2: fick nog iväg en hundra beställningar totalt :) blir kul att se hur många man egentligen får.

Last edited:
Är också uppe i ett gäng beställningar... Vi får skapa en separat tråd i början av september med redovisning av vem som egentligen lyckades roffa åt sig mest poäng under augusti mha lensway :)

Hundra beställningar! Oj. Ja, 2900 för 75000 poäng är prisvärt.

Personligen är jag för snål för att riskera 2900. Lever efter devisen "det som verkar för bra för att vara sant är sällan sant". Om du får in alla 75000 poäng utan protester och krångel är det verkligen bara att gratulera. :)

Min metod är att vara bulvan och hjälpa bekantskapskretsen med linsbeställningar. Noterade just att fem kortbetalningar på kort tid triggar en spärr hos Lensway.

Last edited:
Jag beställde bara två gånger och har bara 50% "success rate", så jag lugnar mig med att beställa mer.

Last edited:
Samtliga beställningar har trillat in på "kommande transaktioner". Av erfarenhet vet jag att det sedan tar sina veckor, eller månader, innan poängen finns tillgängliga för omsättning.

Varför skulle jag inte få några poäng? Det finns ingen köpgräns (som med exempelvis INKCLUB) Visst verkar det som att jag har betalat för mer än vad jag fått levererat (enligt de sms jag fått under dagen idag)

Men det löser nog sig lätt. Siktar nog på 100 beställningar idag också. Om jag inte får mina poäng hänvisar jag bara till avtalsbrott och retunerar allt.

Last edited:
Toppen