Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Kan vi inte be dem att låta bli att skicka produkten? Det är ju poängen man vill åt...

Beställde 11 linsbehållare i 11 order, men fick bara 5 stycken. Dock drogs pengar för 11 stycken, och fick poäng för 11 st order. Så jag är halvvägs där, får ungefär hälften av produkterna jag beställer, men än så länge 100% poäng :)

Beställde 11 linsbehållare i 11 order, men fick bara 5 stycken. Dock drogs pengar för 11 stycken, och fick poäng för 11 st order. Så jag är halvvägs där, får ungefär hälften av produkterna jag beställer, men än så länge 100% poäng :)

Hur lyckas du?
Jag beställde nämligen nyligen via lensway.
Först så klickade jag på länken i Prisjakt(för gratis frakt), sedan så gick jag in på SAS hemsida och klickade på länken där. Men har inte fått något poäng.

Måste man ta den direkt via SAS hemsida och betala för frakt även?

Mvh,,

Hur lyckas du?
Först så klickade jag på länken i Prisjakt(för gratis frakt), sedan så gick jag in på SAS hemsida och klickade på länken där. Men har inte fått något poäng.

Mvh,,

Hej! Jag gjorde precis som AHO beskriver i sin steg för steg guide tidigare i denna tråd: http://www.businessclass.se/sas-eur...kr-med-moejlighet-till-fler-11.html#post68617

Hur lyckas du?

Mvh,,

Det har tagit två dagar för mig innan poängen har registrerats i webshopping-portalen för Lensway-köpen. Kommer de inte in får du vänta 8v, sedan klaga (vilket i princip innebär att göra en efterregistrering).
Jag har inte haft några problem med att få poäng registrerade även med det fraktfria alternativet (via prisjakt).

Lensway è la för goa... Gjorde 4 köp. Två råkade bli betalning med faktura (av misstag och som jag dessutom betalade in en vecka efter förfallodatum). De två andra betalade jag med kort. På Kommande överföringar finns 5 kommande från Lensway.. Så man behöver inte ens köpa något för att få 750p ;)

Toppen