Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

J

JPMorgan

Guest
Jag gjorde ett testköp för att se om poängen kom in sen beställde jag så mycket jag orkade. Det verkar som att felet uppstod efter 12-08-2015 22:32
Då fick jag in mitt testköp men resterande 14 ordrar jag gjorde efter det saknas vilket är tråkigt. Alla andra gånger gick det hur bra som helst.
 
J

JPMorgan

Guest
Om inte Lensway svarar och skickar ut mina beställda varor är det bra att ha Klarna som extra garanti.
Har du redan betalt?Det kan givetvis hända att du har betalat varorna innan de levereras. Antingen om du betalat med kort eller internetbank eller om du helt enkelt betalat din faktura tidigare. Gör då så här:

  1. Dubbelkolla så att du inte har missat någon avisering från ombudet eller så att ombudet inte har levererat varan till dig.
  2. Kontakta butiken där du köpt varorna för att se var de har tagit vägen.
  3. Om det därefter inte löser sig, kontakta Klarnas kundservice! Om du betalat men inte fått dina varor, utreder Klarna vad som har hänt och var dina varor har tagit vägen. Visar det sig, utifrån de omständigheter som har presenterats, att varorna inte har levererats till dig, kommer vi att återbetala dig det inbetalda beloppet.
 
Själv saknar jag 2 brev och poäng för 4 ordrar (av 11). Skriv gärna hur det går för dig. Själv tänkte jag avvakta lite och se om det med lite tur kommer in av sig självt.

Jag fick svar från SAS tidigare idag, men de verkade inte ha förstått problemet, och gav mig något hopplöst tips. Jag tänkte därav skriva ett nytt mejl till dem senare ikväll. Men gissa vad som händer? Jo, mina poäng för det tredje köpet kom in för 30 min sen! En ren slump att det blev just idag antar jag.

Så du behöver nog inte oroa dig för att poängen inte kommer in, det verkar som att det har blivit en försening för många i systemet. Det kan ju trots allt ta upp till hela 8 veckor innan de kommer in. Lycka till, och skriv gärna om/när du får in poängen!
 

crown

Medlem
Jag fick svar från SAS tidigare idag, men de verkade inte ha förstått problemet, och gav mig något hopplöst tips. Jag tänkte därav skriva ett nytt mejl till dem senare ikväll. Men gissa vad som händer? Jo, mina poäng för det tredje köpet kom in för 30 min sen! En ren slump att det blev just idag antar jag.

Så du behöver nog inte oroa dig för att poängen inte kommer in, det verkar som att det har blivit en försening för många i systemet. Det kan ju trots allt ta upp till hela 8 veckor innan de kommer in. Lycka till, och skriv gärna om/när du får in poängen!
Mina poäng har även de kommit in nu :) Så har löst sig automatiskt.
 
Skærmbillede 2015-08-27 kl. 10.38.50.png
n
 

Emme

Medlem
Gjorde 11 köp varav jag fick poäng för 6. Kändes precis som jag inte fick då jag angav rabattkoden GERD för fri frakt och 10% eller vad det var. Vartannat köp fick jag lensways länk med klicka här för grattis frakt & 10% vid nästa köp. Köpte linscase alla ggr.
Gick rätt från brevlådan till soptunnan då jag flashat ögonen för några år sedan :)
1656 poäng för 242 kr är jag ändå nöjd med.
 
Toppen