Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Lensway lär sig inte av sina misstag alternativt en pr grej.

Ge ut mer poäng än skäligt.
Ta bort butiken.
Kom tillbaka.
Repris*

Man blir ju smått förbannad när man inte fått poäng för det tredje köpet av linshållare. Mejlat Lensways kundstjänst som hänvisar till SAS kundtjänst. Jag har mejlat SAS nu, så vi får väl se vad som händer....

Kan tänka mig att manager/ansvarig kom tillbaka igår från semester och reagerade och kontaktade SAS som agerade nu...

Poenginntjening har ingen ting med SAS å gjøre, det er hver butikk som setter det selv. Eller misforstår jeg "kontaktade SAS som agerade"?

Man blir ju smått förbannad när man inte fått poäng för det tredje köpet av linshållare. Mejlat Lensways kundstjänst som hänvisar till SAS kundtjänst. Jag har mejlat SAS nu, så vi får väl se vad som händer....

Håper du mener SAS EB Shop kundtjänst, for SAS generelle kundtjänst har inget med shoppingen å gjøre :)

Ja givetvis så menar jag Eurobonusavdelningen @Aurora :)

Mja, but still tror jeg det lønner seg å kontakte EBshoppen direkt, de har en egen avdeling for det som ikke har med "flygbonus". Det er hver butikk som "slipper" poengene, via nettsiden til SAS, så det kan være litt kinkig. Har selv en pågående greie med apple-store...sukk.

Själv saknar jag 2 brev och poäng för 4 ordrar (av 11). Skriv gärna hur det går för dig. Själv tänkte jag avvakta lite och se om det med lite tur kommer in av sig självt.

Mja, but still tror jeg det lønner seg å kontakte EBshoppen direkt, de har en egen avdeling for det som ikke har med "flygbonus". Det er hver butikk som "slipper" poengene, via nettsiden til SAS, så det kan være litt kinkig. Har selv en pågående greie med apple-store...sukk.

Tack för tipset! Jobbigt att det ska hålla på och krångla...

Toppen