J
JPMorgan
Guest
Lensway lär sig inte av sina misstag alternativt en pr grej.
Ge ut mer poäng än skäligt.
Ta bort butiken.
Kom tillbaka.
Repris*
Ge ut mer poäng än skäligt.
Ta bort butiken.
Kom tillbaka.
Repris*
Kan tänka mig att manager/ansvarig kom tillbaka igår från semester och reagerade och kontaktade SAS som agerade nu...
Man blir ju smått förbannad när man inte fått poäng för det tredje köpet av linshållare. Mejlat Lensways kundstjänst som hänvisar till SAS kundtjänst. Jag har mejlat SAS nu, så vi får väl se vad som händer....
Ja givetvis så menar jag Eurobonusavdelningen @Aurora![]()
Ja, du missförstod nog mig lite iallafall, jag syftade på att de kontaktade SAS för att ta bort sig från listan av möjliga butiker.Poenginntjening har ingen ting med SAS å gjøre, det er hver butikk som setter det selv. Eller misforstår jeg "kontaktade SAS som agerade"?
Själv saknar jag 2 brev och poäng för 4 ordrar (av 11). Skriv gärna hur det går för dig. Själv tänkte jag avvakta lite och se om det med lite tur kommer in av sig självt.Man blir ju smått förbannad när man inte fått poäng för det tredje köpet av linshållare. Mejlat Lensways kundstjänst som hänvisar till SAS kundtjänst. Jag har mejlat SAS nu, så vi får väl se vad som händer....
Själv saknar jag 2 brev och poäng för 4 ordrar (av 11). Skriv gärna hur det går för dig. Själv tänkte jag avvakta lite och se om det med lite tur kommer in av sig självt.
Mja, but still tror jeg det lønner seg å kontakte EBshoppen direkt, de har en egen avdeling for det som ikke har med "flygbonus". Det er hver butikk som "slipper" poengene, via nettsiden til SAS, så det kan være litt kinkig. Har selv en pågående greie med apple-store...sukk.