Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Jag får upp lite chatrutor när jag beställer ibland: "Hej, mitt namn är Jennifer. Jag finns här om du behöver hjälp med att slutföra din beställning." Ett snyggt sätt av Lensway att säga att de håller koll på mig? :)

ImageUploadedByTapatalk1439480378.442270.jpg

Helt underbart!!

Man vill ju dra sitt strå till stacken, så ett linsfodral beställt med @NiNE kod och ett beställt med rabattkoden jag fick som ny kund.

Saker jag noterade:
* Man kan sortera produkterna efter popularitet. Gissa vad som kommer först...
* Det verkar även gå att få Norwegian reward-poäng på sina Lensway-köp (om nu någon har den böjelsen).

Man vill ju dra sitt strå till stacken, så ett linsfodral beställt med @NiNE kod och ett beställt med rabattkoden jag fick som ny kund.

Saker jag noterade:
* Man kan sortera produkterna efter popularitet. Gissa vad som kommer först...
* Det verkar även gå att få Norwegian reward-poäng på sina Lensway-köp (om nu någon har den böjelsen).
Jag måste testa om det går att använda rabattkod, få EB-poäng och få Norwegian cashback på samma order. Återkommer!

Edit: Nope, det gick inte. Det går inte att kombinera Norwegian med rabattkod, så antingen eller. Däremot verkar det går bra att dubbeldippa Eurobonus och Norwegian (fast utan rabattkod då)

Last edited:
Lagt en order nu, ungefär hur länge tog det för er innan poängen ligger på EB-kontot? Sker detta automatiskt, eller måste man vänta tills imorgon att någon lägger in dem manuellt?

Alltså det här med att ringa/maila..? Det här är ju kontaktlinsbranschens mistake fare, så varför tillämpas inte "Don't call the airline"?

Bra poäng. Men för att se det positiva så har vi fått reda på hur man ska lägga order för att kringgå spärren.

Började få hem mina första försändelser idag. Dock måste jag gå till närmaste postombud för att hämta ut linsvätska. Blir endast fodral nu i fortsättningen för att slippa det.

Toppen