Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Spontant känner jag också att det inte riktigt är värt att köpa alltför många. Riktigt så billigt (EB-poäng per krona) är det inte.

Jag har fortfarande inte fått varken poäng eller bekräftelse på mina beställningar - ni som fått poäng redan, betalar ni med kort eller mot faktura?

12 poäng per krona är väl rätt bra(?) Inte så ofta sådant dyker upp.

@agehall - Jag är rätt säker att jag har läst (här på forumet) att man ej ska ha Adblock/noscript/liknande igång när man gör detta, har du haft något sånt igång?

Hmm, jag brukar alltid köra adblocker och det funkar iaf med Apple Store (därifrån har jag fått poäng!). Men det kanske är den som ställer till det.

Man borde kanske ta och installera deras extension istället och se om den funkar bättre än det här halvmagiska förfarandet som de kör med nu.

Jag stänger av allt sådant för säkerhets skull, skulle inte förvåna mig om noscript/adblock blockerar något script som snackar mellan sidorna.

Jag är rätt säker att jag har läst (här på forumet) att man ej ska ha Adblock/noscript/liknande igång när man gör detta, har du haft något sånt igång?

Ajdå, ställer det till det? Kanske därför mina poäng inte kommit in. Måste prova igen utan adblocker.

Jag har adblock och mitt gick igenom när jag direkt efter köp bytte betalningsmetod till kort. Man måste alltså avsluta köpet som "Klarna-faktura" innan man har möjlighet att peta in kortbetalning.
Så har jag uppfattat det iaf.

Toppen