Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Såg att man kan köpa synundersökning också, för linsinpassning.
I Sollentuna där jag bor kostar det 350:-. Helt ok för en undersökning tycker jag.
Får se ifall jag köper en sån för poängen.

Du har bara inte glömt att öppna coop-kortet för internetköp?
Nejdå, det shoppas friskt online med mitt Coop Medmera så det ska inte vara något problem. Har testat i både IE och Firefox men inget fungerar.

EDIT: Nu verkar det plötsligt fungera. Matade in exakt samma uppgifter som tidigare, märkligt. Har bara fått en faktura (på mail) än så länge för övriga köp. Mottagaren var Klarna och det gick att betala med Coop Medmera via Betalo.

Last edited:
Kan personer som ej är folkbokförda i Sverige använda den svenska shoppingportalen eller är det strikt baserat på att någon är folkbokförd i ett visst land?

Tajming! Jag som behövde linsvätska. Köpte en paket och poängen fanns redan inne, innan jag har köpa nästa. Poängen för nr 2 försvann dock någonstans på vägen. Är det värt att retroclaima med en gång eller bäst att vänta? De syns inte under kommande heller.

Tajming! Jag som behövde linsvätska. Köpte en paket och poängen fanns redan inne, innan jag har köpa nästa. Poängen för nr 2 försvann dock någonstans på vägen. Är det värt att retroclaima med en gång eller bäst att vänta? De syns inte under kommande heller.
Der kan gå nogle timer inden de findes under "kommende" :)

Efter ett samtal med dem så skulle de skicka en korrigerad faktura på rätt belopp till mig sen "såg" hon att jag hade fler beställningar som inte gått igenom än, de "skulle hon ta bort åt mig".
Tack vad snällt...
Såg hon att du hade fler beställningar mot faktura som inte gått igenom än? Eller dina andra beställningar också?
Anledningen till varför jag frågar är att det ena scenariot hjälper, medan det andra stjälper.

Toppen