Jag här separat biljett SFO-LAX-SFO på tisdag, behöver vara i LA över dagen.Brandten skrev:Man skulle nästan kunna tro att jag var med ombord. Ska bli mycket intressant att följa.Vad hade du för connection i SFO eller är den redan ombokad?Klicka för att utvidga...
Enligt väderprognosen det skulle bli fuktig snö runt Narita den här kvällen.palmen skrev:Jag här separat biljett SFO-LAX-SFO på tisdag, behöver vara i LA över dagen.Hemresa är först på onsdagen så den är nog lugn.Ser att de snöröjer Thai A380 nu utanför fönstret så det pågår aktivitet även om snön vräker ner just nu.Klicka för att utvidga...
Du kan ju fråga om de kan boka om dig till NRT-LAX istället. Den verkar också sen ikväll men kanske kommer iväg senare / imorgon bittipalmen skrev:Jag här separat biljett SFO-LAX-SFO på tisdag, behöver vara i LA över dagen.Hemresa är först på onsdagen så den är nog lugn.Ser att de snöröjer Thai A380 nu utanför fönstret så det pågår aktivitet även om snön vräker ner just nu.Klicka för att utvidga...
Jo det är ju ett alternativ och att de bokar in mig på en LAX-SFO också då min köpta separata biljett brinner inne om jag inte startar från SFO. Finns ju även en Singapore Airlines flight från Tokyo to Los Angeles.Canadien skrev:Du kan ju fråga om de kan boka om dig till NRT-LAX istället. Den verkar också sen ikväll men kanske kommer iväg senare / imorgon bittiKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Skulle uppskatta om man kunde få lite förslag på rutter jag kan åka från Narita till Kalifornien i First så jag vet vad jag kan föreslå om vi inte kommer iväg idag.Är det några fler alternativ än ANA och Singapore Airlines?Klicka för att utvidga...
United kör också, men inte så rolig F där.palmen skrev:Skulle uppskatta om man kunde få lite förslag på rutter jag kan åka från Narita till Kalifornien i First så jag vet vad jag kan föreslå om vi inte kommer iväg idag.Är det några fler alternativ än ANA och Singapore Airlines?Klicka för att utvidga...
Jo, men eftersom ANA har en egen kärra med lediga säten i F till LAX imorgon, två timmar innan SQ-flighten så är nog chanserna små.palmen skrev:SQ12 till LAX verkar ha 2 lediga platser i First, det får bli mitt första alternativ om det skiter sig. Drömma kan man ju göra i alla fallSnön vräker fortfarande ner och de kör fortfarande snöröjning på Thais A380.Klicka för att utvidga...