Senaste nytt

60 timmar first på en vecka

palmen

Moderator
Nu har de krattat lite uppepå planet för att röja snö och de tror fortfarande vi ska åka snart.
Gate bryggan kom precis tillbaka, förhoppningsvis bara någon pappers exercis
 

Dr. Miles

Expert
Narita har stängtid kl. 23 normalt men vid extraordinärt fall (t ex dåligt väder) kan de använda start-/landningbanan fram till kl. 24.
 

palmen

Moderator
Uppe i ANA Suite loungen igen.
Väntar på info om vad som ska hända. 20180122_200408.jpg
 

palmen

Moderator
Man skulle nästan kunna tro att jag var med ombord. Ska bli mycket intressant att följa.
Vad hade du för connection i SFO eller är den redan ombokad?
Jag här separat biljett SFO-LAX-SFO på tisdag, behöver vara i LA över dagen.
Hemresa är först på onsdagen så den är nog lugn.
Ser att de snöröjer Thai A380 nu utanför fönstret så det pågår aktivitet även om snön vräker ner just nu.
 

Canadien

Medlem
Jag här separat biljett SFO-LAX-SFO på tisdag, behöver vara i LA över dagen.
Hemresa är först på onsdagen så den är nog lugn.
Ser att de snöröjer Thai A380 nu utanför fönstret så det pågår aktivitet även om snön vräker ner just nu.
Du kan ju fråga om de kan boka om dig till NRT-LAX istället. Den verkar också sen ikväll men kanske kommer iväg senare / imorgon bitti
 

palmen

Moderator
Du kan ju fråga om de kan boka om dig till NRT-LAX istället. Den verkar också sen ikväll men kanske kommer iväg senare / imorgon bitti
Jo det är ju ett alternativ och att de bokar in mig på en LAX-SFO också då min köpta separata biljett brinner inne om jag inte startar från SFO. Finns ju även en Singapore Airlines flight från Tokyo to Los Angeles.
 
Toppen