Senaste nytt

50% rabatt på bonusresor inrikes, boka 15 dec 2020

Homer

Medlem
Reseperiod: 10 januari–31 maj 2021

upload_2020-12-15_8-9-48.png

Poängrabatt på bonusresor | SAS
 
Last edited:

Flygmatz

Medlem
Visby är inte föremål för 50% enligt mailet jag fick eller på hemsidan. Är det frågan om en status-perk eller är jag kanske svartlistad på Öjn?
 

Tongen2

Medlem
Visby är inte föremål för 50% enligt mailet jag fick eller på hemsidan. Är det frågan om en status-perk eller är jag kanske svartlistad på Öjn?

Jag sökte på Visby när jag fick informationen, typ när denna tråden kom upp, men fick inte 50% rabatt. Dock de andra destinationerna. Sökte på resor som inloggad.
Men det förklaras ju med att det verkar ha varit en tryckfelsnisse i farten
Såhär står det på hemsidan nu:
upload_2020-12-15_15-17-25.png


Tråkigt! Var faktiskt spekulant på Visby!

Edit:
Står inget om Visby i mejlet faktiskt, såg jag nu. :)
 

Homer

Medlem
Visby är inte föremål för 50% enligt mailet jag fick eller på hemsidan. Är det frågan om en status-perk eller är jag kanske svartlistad på Öjn?


Sedan jag startade tråden och postade skärmbilden har de ändrat hemsidan, och det ser ut såhär nu.
Även i Norge och Danmark har det som synes försvunnit destinationer.
-Hammerfest
-Sandefjord
-Billund
Om Visby verkligen gick att boka med rabatt har jag ingen aning om.


upload_2020-12-15_15-16-3.png
 

Gizmokvack

Medlem
Här dök det upp så var tvungen att testboka.

Jodå, det funkade så nu helt plötsligt är jag 2700kr fattigare och 2 vuxna och 3 barn åker till Visby en helg i maj...
 

igelkotten

Medlem
Jag bokade Visby t/r för 10k poäng per person i Go (Plus med FlyPremium) lite utan att tänka. Men inser ju nu att inte var någon rabatt på destinationen, eftersom det ska vara 5k per person med 50% rabatt.
 
Toppen