Senaste nytt

50% rabatt på bonusresor inrikes, boka 15 dec 2020

Haha, vad fan. Det stod 10 000 överstryket och 5k bredvid på utvalda datum.
Totalsumman stod 70k överstryket och 35k bredvid.
Hade bråttom och såg bara att det var halva priset utan att göra en närmre kalkylering...

Hur kommer det sig att 10k var överstryket när det faktiskt är ordinarie pris?

Lurigt det där med fly premium :p
10 000 poäng kostar en enkel resa i Plus per person
5000 poäng kostar en enkel resa i Go per person
Eftersom du har fly premium = 10 000 poäng enkel resa i Plus blir överstruket och visar istället 5000 poäng, eftersom du betalar för go.
Således bör det stå 5000 poäng på de båda klasserna
Hade det varit 50% så hade det istället stått 2500 poäng på båda = det är en bra deal :cool:;)

Var det kanske FlyPremium du sag?

Som @igelkotten säger, din flypremiumrabatt när du klickade på Plusbiljetter blev vanliga GO priset! :)

Lurigt det där med fly premium :p
10 000 poäng kostar en enkel resa i Plus per person
5000 poäng kostar en enkel resa i Go per person
Eftersom du har fly premium = 10 000 poäng enkel resa i Plus blir överstruket och visar istället 5000 poäng, eftersom du betalar för go.
Således bör det stå 5000 poäng på de båda klasserna
Hade det varit 50% så hade det istället stått 2500 poäng på båda = det är en bra deal :cool:;)

Jag är helt ny i poängsamlandet men det här hade jag ju egentligen koll på. Pinsamt.
Tack för klargörandet.

Och det är bara för mig att klicka på cancel-knappen, va? Så får man tillbaka alla poäng och pengar (tids nog om SAS fortfarande är långsamma med betala tillbaka?)

Jag är helt ny i poängsamlandet men det här hade jag ju egentligen koll på. Pinsamt.
Tack för klargörandet.

Och det är bara för mig att klicka på cancel-knappen, va? Så får man tillbaka alla poäng och pengar (tids nog om SAS fortfarande är långsamma med betala tillbaka?)

Du kan ju testa att klaga först, skicka in skärmbilden i första posten.

Gälllde inte fly premium igår när man bokade Oslo- Svalbard? Betalde 30 000 poäng för 3 personer i Plus med FLY Premium.

Borde det inte bli 15 000 poäng totalt med Fly Premium i Plus?

Tack för klargörandet.

Jag avbokade min online och fick mejl om refund någon minut senare!

Toppen