Senaste nytt

50.000 Eurobonus poäng för 5000kr inkl 100 reflexvästar!

Igår fick jag min väst! Mycket fin. Noterade dock att den var enormt stor (XL) missade om detta gick att välja. Men nu har man att växa i allafall. Och lite poäng om några månader.
 

Bonden

Medlem
Jag tror att den är medvetet stor eftersom man oftast använder dem när det är vinter och då antagligen har en vinterjacka under västen
 

Mikael

Medlem
6-8 veckor innan poängen förs över till EB-kontot, ja, men efter 7-10 dagar ska de synas i webshopping-portalen under "kommande överföringar". Är det nån som har poäng som visas i portalen, för reflexvästar, bläckpatroner eller annat?
 

tourist

Medlem
6-8 veckor innan poängen förs över till EB-kontot, ja, men efter 7-10 dagar ska de synas i webshopping-portalen under "kommande överföringar". Är det nån som har poäng som visas i portalen, för reflexvästar, bläckpatroner eller annat?

ja, mina InkClub-poäng kom upp direkt under Kommande överföringar. Däremot inget från SBM. Båda beställningarna är levererade. Jag skulle tro att InkClub har bra automatiska rutiner för sånt här, de medverkar på flera olika poäng/pengar-tillbaka-portaler.
 

Ubbe

Medlem
har inga poäng under inkommande vare sig för västar eller Inkclub. Kanske beror på att jag var ny kund hos bägge??
Löser sig säkert med tiden.
 

Bryant

Medlem
Samma här Ubbe. Jag ser varken poäng från Inkclub eller SBM. Min erfarenhet när jag handlat på CDON via EB är att det tar lång tid innan poängen syns.
 

Mikael

Medlem
Var hittar du informationen om 7-10 dagar? Är det arbetsdagar eller vanliga?

Under "Mina transaktioner" står det

De poäng du kommer att tjäna kommer att visas under "Kommande överföringar" inom sju till tio dagar efter genomfört köp. Beroende på butik kan redovisningen dröja lite längre.

Framgår inte om det är arbetsdagar eller vanliga.
Jag gjorde ett köp i början av augusti hos Pixmania, fortfarande inga poäng. Skickade ett klagomål och SAS sade att de började utreda först 2 månader efter köpet.
Synd att det ska ta så lång tid.
 
Toppen