Senaste nytt

4x statuspoäng på SAS Oktober 2021 - Januari 2022

Renato

Medlem
Jag behöver hjälp.

Så här står det på min sida.

KVALIFICERINGSPERIOD
2020-10-01 – 2021-09-30
MEDLEMSNIVÅNS UTGÅNGSDATUM
2021-12-31

58 % - 38 000 POÄNG till Diamond

Jag har även för tillfället AMX elite, samt MC premium.

Jag skulle jättegärna uppskatta om jag kan få tips på vad är bästa resan eller resor jag behöver att göra för att uppnå Diamond.
Får även med frugan plus en bebis under 2 år.
Tack.
 

ekf

Medlem
Jag skulle jättegärna uppskatta om jag kan få tips på vad är bästa resan eller resor jag behöver att göra för att uppnå Diamond.
Får även med frugan plus en bebis under 2 år.
Tack.
Du behöver flyga in 38000 poäng senast på torsdag. Får du verkligen med dig frugan och infant på det?
 
  • Gilla
Reactions: hco

Renato

Medlem
Du behöver flyga in 38000 poäng senast på torsdag. Får du verkligen med dig frugan och infant på det?

Attans jag tänkte helt fel, jag trodde jag hade på mig till
MEDLEMSNIVÅNS UTGÅNGSDATUM
2021-12-31

Vad händer med mitt Guld medlemskap efter torsdag då?
 

BCflyer

Medlem
Jag ringde nyss SAS för att fråga om gjorda bokningar via exempelvis Expedia också omfattas av denna kampanjen, och fick som svar att bara bokningar som gjorts direkt hos SAS omfattas. Sade att man ju brukar få baspoängen, men fick då snabbt ytterligare svar om att man inte får X3 statuspoäng om man inte bokar genom SAS.

Är det någon som bokade genom resebyrå under den förra statuskampanjen, och som kan svara på om man fick X3 statuspoäng eller inte?

Det var ju tråkigt
 

Berglund

Medlem
Jag ringde nyss SAS för att fråga om gjorda bokningar via exempelvis Expedia också omfattas av denna kampanjen, och fick som svar att bara bokningar som gjorts direkt hos SAS omfattas. Sade att man ju brukar få baspoängen, men fick då snabbt ytterligare svar om att man inte får X3 statuspoäng om man inte bokar genom SAS.

Det var ju tråkigt

Hur var det nu med den gamla klassikern, att fråga kundtjänst?

Gör inte det.

Ring inte.

Fråga inte.

Man får helt vilda svar, allt mellan himmel och jord.

SAS har väl alltid gett poäng, alldeles oavsett hur man har bokat?
 

squeezen

Medlem
Känner mig galet ringeostig kring flygandet…. Och planering av detsamma.

Så ställer en kontrollfråga, visst bör plusgradade resor omfattas av kampanjen? Ser inget i q&a (som väl är tämligen tunn, som vanligt), om att endast original booking class ska vara det som är till grund..?
 
Toppen