Senaste nytt

40 % poängrabatt för bonusresor till Toronto i juni

nissefalk

Medlem
Fick till en bokning efter mycket meckande , det gick inte att boka från Göteborg bara från Stockholm men Arlanda-Toronto-Köpehamn-Arlanda Plus ut Business hem för 72,000 poäng för 2 är inte så illa, la till separata bokningar Landvetter-Arlanda för 20k poäng för 2

EDIT, SAS Master Card Premium rabatt också avdragen
 

MrRob

Medlem
Ingenting jag själv är intresserad av i juni men helt klart positivt att det dyker upp en poängkampanj! Verkar ha funnits försvinnande få Business att boka i kampanjen men ganska gott om Plus vilket säkert tilltalar en hel del.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Shoreline

Medlem
Fanns gott om business när mailet kom (t ex fyra stolar på vissa avgångar), dock såg jag inte att de stolarna var med i själva kampanjen?
 

FF#1

Medlem
Hittar inga business med rabbat, dock gott om bonusresor för ordinarie pris?
var det bara vissa platser i Bizz som hade rabatt eller är det nått fel som är trasigt
 

palmen

Moderator
Hittar inga business med rabbat, dock gott om bonusresor för ordinarie pris?
var det bara vissa platser i Bizz som hade rabatt eller är det nått fel som är trasigt
Alla business i juni som kampanjen gäller har redan gått åt. Såg en hemresa en dag för drygt 1h sedan, men det var allt som har kvar då. Biljetterna gick oerhört fort när mailet kom.
 

FF#1

Medlem
Alla business i juni som kampanjen gäller har redan gått åt. Såg en hemresa en dag för drygt 1h sedan, men det var allt som har kvar då. Biljetterna gick oerhört fort när mailet kom.
aha... har inte noterat det förr, det brukar väl vara att så länge det finns vanliga bonusbiljetter så är det rabatt?
Men det är väl nästan för bra så jag kan förstå att det var begränsat antal
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen