Senaste nytt

40-årsresa med tjejkompisarna till Istanbul - because we're worth it!

maba

Medlem
Underhållande skrivet och bra bilder till men vad tusan är en öljett :confused:?

EDIT: Ok googlat på det nu vet jag, alltid lär man sig något, hade aldrig hört talas om öljetter :)
 
Last edited:

sembl

Medlem
Öljett är om man har typ av hål fetishism och måste trä snören genom hål mest hela tiden. Eller var det tvångstankar.

Öljett är riktigt dåligt översatt och heter eyelet, alltså en hålförstärkning som du tex hittar på skor, tält osv. Detta fick man ju lära sig i syslöjden i 4-6an
 

maba

Medlem
Öljett är om man har typ av hål fetishism och måste trä snören genom hål mest hela tiden. Eller var det tvångstankar.

Öljett är riktigt dåligt översatt och heter eyelet, alltså en hålförstärkning som du tex hittar på skor, tält osv. Detta fick man ju lära sig i syslöjden i 4-6an

Tack för förtydligandet för just genomgången med öljett måste jag ha missat i syslöjden :)
 

Sofia

Medlem
Det stämmer, hotellet heter Armada Hotel och jag kan absolut rekommendera det till andra och tänka mig att bo där igen själv. Dock är det inte helt billigt när man bokar direkt med dem men vi betalade 4300 kr/person för tre nätter med reguljärflyg med Airtours, bargain! :D
 
Toppen