Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

Visst är även detta erbjudande giltigt en gång per kort, alltså även extrakortsinnehavare kan utnyttja?
Nej. Det står tydligt i erbjudandetexten att erbjudandet är giltigt ”en gång per platinum-konto”. Jag har svårt att tolka det på annat sätt än att det gäller en gång per huvudkort, det är ju till det själva ”kontot” med fakturan är kopplat.

Dröjer koden lika länge denna gång?
Hur lång är giltigheten?

Jag fick bekräftelsen den 23:e men ännu har ingen kod trillat in. Det stod inom 72 timmar eller nästkommande vardag så något är fel känner jag..

Någon som fått kod från senaste erbjudandet?

Min kod kom efter ett dygn ungefär. Men nu tog Uber Eats bort den och hänvisar till att den har använts på ett sätt som strider mot villkoren eller kampenjen. Fattar ingenting. Nån som fått liknande?

Min kod kom efter ett dygn ungefär. Men nu tog Uber Eats bort den och hänvisar till att den har använts på ett sätt som strider mot villkoren eller kampenjen. Fattar ingenting. Nån som fått liknande?
Det stod att den endast gällde om man inte redan tagit del av erbjudandet tidigare i Juni - kan det vara det?

Jag missade det först och signade upp igen (från tidigare var man ju van vid att det var j-igt bråttom), och såg den notisen senare. Har dock inte fått något mail med kod - men jag utgick ifrån att det var anledningen.

Toppen