Senaste nytt

350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

mha321

Medlem
Och den här gången ska man få använda det igen även om man har använt det förut. Det tackar vi för!
 

011430121

Medlem
Nu vart jag lite varm i hjärtat. :)
Tycker att alla som har ”missuppfattat” reglerna borde göra detta.

A4019D47-3B85-4A0F-8BBE-4EAB06DFD2F3.jpeg
 
Tycker att alla som har ”missuppfattat” reglerna borde göra detta.

Visa bifogad bild 109996
Det är fint att skänka pengar till välgörenhet, men hur gör du kopplingen till Amex och Uber Eats? Hade det inte varit mer logiskt att beställa mat för 350kr till någon Amex kund som inte fick en kod isåfall? :)

Själv har jag inte dåligt samvete för att Amex inte själva har koll på vem dom gett koder eller inte. Jag skulle inte heller ha dåligt samvete kring Avis 10k hyror eller SAS Onlineshoppings ibland otydliga villkor. (Typ .dk deals).

Jag förringar inte alls din gåva till Barncancerfonden, tvärt om, älskar engagemanget. Men hängde inte med i logiken :)

Edit: Jag pratar inte om att regga fler olika
Mejladresser för att utnyttja systemet, utan om att amex ger fler koder till samma person. Jag har fått två koder till samma mejladress. Att man måste använda olika mejladresser om man har flera Produkter är ju dock en självklarhet. Jag antog att dom matchade ens födelsedags eftersom man anger den. Och att det skulle vara per konto och inte kort vet jag inte. AMEX informerade mig om att det var per produkt.
 
Last edited:
Toppen