Senaste nytt

25% hjälp att behålla status för Guld resp Diamond med kvalificeringsperiod till maj-juli 2022

Såja.
Efter 10 år i economy fick man lite "Pay back" (efter lite hjälp av guldbolaget SAS)
0173523f8cc709526251cc40e5b7be6a.jpg


Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
 

FF#1

Medlem
Någon som har koll på hur länge den här är förlängd?
Tror ni att det blir nån mer reducering eller är det färdigt nu?
Spontant känns det som att vi inte är tillbaka till pre-covid nivåer ännu
 

Myllys35

Medlem
Hej,
Bumpar denna tråden då jag fått för mig att 20%-bonusen även gäller för mig med kvalificeringsperiod som löper ut nu i maj? Vill även minnas att supporten bekräftat det i samtal (men det kan ju vara fel). Finns det något att gå på här eller har jag blandat ihop detta?
 

eddo

Medlem
Hej,
Bumpar denna tråden då jag fått för mig att 20%-bonusen även gäller för mig med kvalificeringsperiod som löper ut nu i maj? Vill även minnas att supporten bekräftat det i samtal (men det kan ju vara fel). Finns det något att gå på här eller har jag blandat ihop detta?
Bonus/hjälp för att behålla statusnivå har väl inte erbjudits på relativt länge just nu, om man nu inte räknar med kampanjen med dubbel intjäning vid flygningar som gällde tom februari. Inte sedan sommaren förra året om jag minns rätt. Vart har du sett det?
 

Myllys35

Medlem
Bonus/hjälp för att behålla statusnivå har väl inte erbjudits på relativt länge just nu, om man nu inte räknar med kampanjen med dubbel intjäning vid flygningar som gällde tom februari. Inte sedan sommaren förra året om jag minns rätt. Vart har du sett det?
Jag tror att jag måste ha fått för mig att bonusen om 20% som gällde tom i höstas skulle förlängas, men det har den som du säger inte gjort. Falskt alarm helt enkelt :)
 
Toppen