Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Tankade 2019-12-30, betalade med mitt anslutna kort men har inte fått in några poäng. Någon annan som haft samma problem de senaste 1-2 veckorna?

Jag har haft problem sedan slutet på december med att poängen inte syns i Preem-appen. Ringde Preem kundtjänst och dom ursäktade sig över den bedrövliga appen, men intygade att alla mina tankningar finns registrerade (men dessa syntes inte på Eurobonuskontot). Dessa tankaningar/poäng är nu reggade till mitt Eurobonuskonto. Kvinnan jag pratade med sa att de skickat poängen till Eurobonus även fast jag inte kunde se dessa.

Jag har haft problem sedan slutet på december med att poängen inte syns i Preem-appen. Ringde Preem kundtjänst och dom ursäktade sig över den bedrövliga appen, men intygade att alla mina tankningar finns registrerade (men dessa syntes inte på Eurobonuskontot). Dessa tankaningar/poäng är nu reggade till mitt Eurobonuskonto. Kvinnan jag pratade med sa att de skickat poängen till Eurobonus även fast jag inte kunde se dessa.

En dum fråga, men hur lyckas du se tankningarna i deras app?
Jag har anslutit några kort men appen+deras hemsida låter mig inte logga in med BankID.

Är det så att man inte längre kan dra EB-kortet och få poäng om man tex betalar kontant? Funderar på att köpa ett presentkort vid MC kampanjen i feb men går det inte kan jag lika gärna köpa på bättre lämpad mack om man inta kan få till 2poäng per liter.... Preem ligger inte bäst till logistiskt...

På tal om Preem, är det nån som lyckats ansluta ett bankkort på sistone. Får problem med sidan hela tiden och testat både flera olika datorer, telefoner etc. Kundtjänst sa att det varit problem och att det skulle funka men är i alla fall inte så för mig.

Vi får hoppas det finns kvar. Jag fick poäng 28 Jan och 1 feb för två tankningar gjorda dagen innan respektive datum så borde gå än så länge.

Toppen