Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Doctor-X

Medlem
Någon som vet hur många kort kan man ansluta?
Har tappat bort mitt kort som var kopplat sedan tidigare, kan man bara koppla ett nytt kort? Eller måste man ta kontakt med Preem på något sätt?
 

Nemo

Medlem
Just nu kan man få 50 öre rabatt/liter hos Preem med kupongen nedan. Det står att det gäller när man betalar med sitt anslutna kort, så rimligen får man väl poäng som vanligt utöver rabatten. Kanske passar bra med den senaste tidens prishöjningar på drivmedel?

kupong mail 50 öre ABK – Preem
Endast bemannade stationer.

Denna kupong ger dig 50 öre/liter i rabatt vid ett tankningstillfälle (max 70 liter).
Gäller tom 31 oktober 2019 på Preems bemannade stationer när du betalar med ditt Anslutna Bankkort.
Visa upp kupongen i kassan.


Preem_logo_RGB-150x150.png

Drivmedelsrabatt 50 öre/liter
EAN-13.739393002962-300x235.png
 

Tongen2

Medlem
Jag får valideringsfel när jag ska lägga till mitt nya kort via hemsidan. Varit så ett par gånger när jag testa vid olika tillfällen. Börjar misstänka att jag lagt till 10 kort redan. Jag kan inte hitta vart jag ser detta? Har för mig att jag för några år sedan såg alla anslutna kort någonstans på sidan. Vem kontaktar man för att ta bort gamla kort och lösa detta?
Tack!
 

Ilmu90

Medlem
Jag får valideringsfel när jag ska lägga till mitt nya kort via hemsidan. Varit så ett par gånger när jag testa vid olika tillfällen. Börjar misstänka att jag lagt till 10 kort redan. Jag kan inte hitta vart jag ser detta? Har för mig att jag för några år sedan såg alla anslutna kort någonstans på sidan. Vem kontaktar man för att ta bort gamla kort och lösa detta?
Tack!
Man behöver kontakta kundservice på Preem för att säga upp kort som är anslutna.
Screenshot_20191007-154202_Chrome.jpg
 

Martin_S

Medlem
Tankade 2019-12-30, betalade med mitt anslutna kort men har inte fått in några poäng. Någon annan som haft samma problem de senaste 1-2 veckorna?
 
Toppen