Silferlood
Medlem
Jag kanske har missat något, men det går att koppla sin kombinerade EB kort nu, men då loosar man sin drivmedelsrabatt. Jag har inte hunnit läsa allt än, här är länken. Preem :: SAS
På automatstationer brukar jag behöva dra mitt medlemskort 10-20 gånger innan automaten accepterar det. På bemannade stationer 1-2 gånger. Nu är inte urvalet av stationer större än 3-4 av varje sort, men beteendet är genomgående. Medlemskortet funkar utan några som helst problem i check-in automater och lounger.
Jag har ett helt nytt medlemskort, samma problem att i preem automatläsarna så måste det dras en herrans massa gånger. Rätt som det är så står det bonus registrerad![]()
Jag kanske har missat något, men det går att koppla sin kombinerade EB kort nu, men då loosar man sin drivmedelsrabatt. Jag har inte hunnit läsa allt än, här är länken. Preem :: SAS
Lusläste lite för fort. Tack.Läs mer på länken ovan, där står det. Jäkla mycket text dock.
Ingen kan väl exakt värdera EB-poäng men tio öre per poäng tycker jag mig ha sett lite varstans. Då skulle det i så fall vara något sämre med poäng.Då är alltså frågan om 25 öre rabatt/liter är bättre/sämre än 2 EB-poäng...?