Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Kör du ca 700-800 mil i månaden? det är ganska mycket

Du antar att han kör bil, om det är båt är 800liter null og nix.

Ta som exempel en sån här normalstor fritidsbåt med 4st Yamaha 350HP V8
dessa förbrukar 34.1 Gallons per timme vid full gas så då går det alltså 500 liter på en timme
boat-engines-outboard-350-hp-4-stroke-22518-6030811.jpg

Yamaha motor bak.jpg

Boat engine / outboard / 350 hp / 4-stroke - F350 - Yamaha Motor Europe - Marine

Yamaha F 25 - 50 - 70 - 90 - 115 - 150 - 175A - 200 - 225 - 250 - 300 - 350 hp Outboard Fuel Consumption chart GPH MPG Test & Specs | Portable F 4 - 5 - 6 - 8 - 9.9 - 15 - 20 hp

Kan jag dra mitt SAS AMEX eller SAS MC som medlemskort och sen betala med t ex ett Preem-kort, och då få bonusen?

Jag har gjort mig av med mitt gamla icke-betal-medlemskort...

Kan jag dra mitt SAS AMEX eller SAS MC som medlemskort och sen betala med t ex ett Preem-kort, och då få bonusen?

Jag har gjort mig av med mitt gamla icke-betal-medlemskort...
Jag har tydligen anmält mitt SAS Amex till Preem för bonusintjäning sedan tidigare. Så nu när jag tankar får jag EB-poäng när jag drar mitt rena EB-kort, EB-poäng från Amex, samt bonuscheck från Preem... Fick hem en fin check på hela 25kr igår :)

Någon som vet när man slipper dra sitt Eurobonus-kort innan kreditkortet när man tankar på Preem? Det står "i höst" på Sas sida. Jag tycker alltid det strular när man ska försöka registrera sitt Eurobonus-kort. Oftast står det "Kort ej läst". Någon som har samma problem?

Någon som vet när man slipper dra sitt Eurobonus-kort innan kreditkortet när man tankar på Preem? Det står "i höst" på Sas sida. Jag tycker alltid det strular när man ska försöka registrera sitt Eurobonus-kort. Oftast står det "Kort ej läst". Någon som har samma problem?
Det nämndes tidigare i tråden att det skulle ske "runt mitten av oktober". Det är ju mitten av oktober nu, men har inte hört något nytt så utgår från att man fortfarande måste dra sitt vanliga medlemskort.

Hursomhelst fungerar det utmärkt att sätta in bonuskortet för mig, funkar alltid. Pröva att beställa ett nytt EB-kort, kanske är magnetremsan som spökar?

Det nämndes tidigare i tråden att det skulle ske "runt mitten av oktober". Det är ju mitten av oktober nu, men har inte hört något nytt så utgår från att man fortfarande måste dra sitt vanliga medlemskort.

Hursomhelst fungerar det utmärkt att sätta in bonuskortet för mig, funkar alltid. Pröva att beställa ett nytt EB-kort, kanske är magnetremsan som spökar?
Kan vara magnetremsan, får nog beställa ett nytt kort.

På automatstationer brukar jag behöva dra mitt medlemskort 10-20 gånger innan automaten accepterar det. På bemannade stationer 1-2 gånger. Nu är inte urvalet av stationer större än 3-4 av varje sort, men beteendet är genomgående. Medlemskortet funkar utan några som helst problem i check-in automater och lounger.

Toppen