archiebunger
Medlem
Bra rullat ändå, ja då blir det lite poäng!
Kör du ca 700-800 mil i månaden? det är ganska mycket
Nej, tror inte de co-brandade korten fungerar ännu. Beställ nytt obrandat via dina sidor, krävs två klick..Kan jag dra mitt SAS AMEX eller SAS MC som medlemskort och sen betala med t ex ett Preem-kort, och då få bonusen?
Jag har gjort mig av med mitt gamla icke-betal-medlemskort...
Jag har tydligen anmält mitt SAS Amex till Preem för bonusintjäning sedan tidigare. Så nu när jag tankar får jag EB-poäng när jag drar mitt rena EB-kort, EB-poäng från Amex, samt bonuscheck från Preem... Fick hem en fin check på hela 25kr igårKan jag dra mitt SAS AMEX eller SAS MC som medlemskort och sen betala med t ex ett Preem-kort, och då få bonusen?
Jag har gjort mig av med mitt gamla icke-betal-medlemskort...
Det nämndes tidigare i tråden att det skulle ske "runt mitten av oktober". Det är ju mitten av oktober nu, men har inte hört något nytt så utgår från att man fortfarande måste dra sitt vanliga medlemskort.Någon som vet när man slipper dra sitt Eurobonus-kort innan kreditkortet när man tankar på Preem? Det står "i höst" på Sas sida. Jag tycker alltid det strular när man ska försöka registrera sitt Eurobonus-kort. Oftast står det "Kort ej läst". Någon som har samma problem?
Kan vara magnetremsan, får nog beställa ett nytt kort.Det nämndes tidigare i tråden att det skulle ske "runt mitten av oktober". Det är ju mitten av oktober nu, men har inte hört något nytt så utgår från att man fortfarande måste dra sitt vanliga medlemskort.
Hursomhelst fungerar det utmärkt att sätta in bonuskortet för mig, funkar alltid. Pröva att beställa ett nytt EB-kort, kanske är magnetremsan som spökar?
Någon som vet när man slipper dra sitt Eurobonus-kort innan kreditkortet när man tankar på Preem? Det står "i höst" på Sas sida. Jag tycker alltid det strular när man ska försöka registrera sitt Eurobonus-kort. Oftast står det "Kort ej läst". Någon som har samma problem?