Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Provtankade Etanol på automatstation igår. Tryckte först in bonuskortet, då stod det något i stil med, eurobonuskort registrerat. Sedan tog jag ur den och förde in sas mastercard och betalade. Får vi se när poängen trillar in då.

iRobert

Medlem
Provtankade Etanol på automatstation igår. Tryckte först in bonuskortet, då stod det något i stil med, eurobonuskort registrerat. Sedan tog jag ur den och förde in sas mastercard och betalade. Får vi se när poängen trillar in då.
Tankade den 26e, fick poängen igår den 28e.

Sven

Medlem
Någon som vet om man kan dra sitt vanliga preemkort också? Skrev Miramax.
Det fungerar ej. Testade idag med eurobonuskortet och det noterades på displayen. Förde sedan in PREEM kortet och stod det att dessa kort ej kunde kombineras. Gjorde sedan om proceduren med Diamantkortet och sedan Amex och då funkade det fint. Vi får se om det kommer poäng också.

Najk

Medlem
Jag hoppas SAS tjänar bra pengar när de säljer poäng på detta sättet för det kommer gynna Preems försäljning.
Tar jag mig själv som exempel så har jag Statoil 100m från kontoret medan Preem ligger 300m från mataffären jag handlar. Idag tankar jag 9 gånger av 10 på Statolil, nu kommer det nog bli tvärt om till Preems fördel.

fleetheseen

Medlem
Jag hoppas SAS tjänar bra pengar när de säljer poäng på detta sättet för det kommer gynna Preems försäljning.
Tar jag mig själv som exempel så har jag Statoil 100m från kontoret medan Preem ligger 300m från mataffären jag handlar. Idag tankar jag 9 gånger av 10 på Statolil, nu kommer det nog bli tvärt om till Preems fördel.

Exakt samma här faktiskt. Har p.g.a. detta övergett Statoil för Preem…. Så även mig gör de en bra affär på :)

dino_81

Medlem
Poängen kom in dagen efter jag tankade på en bemannad station! Tummen upp!

Sen kan man även ansluta sitt SAS-brandande Diners (eller annat kredit/bank/betalkort) till Preem för att få upp till 15 öre/liter rabatt.

https://anslutkort.preem.se

Homer

Medlem
Poängen kom in dagen efter jag tankade på en bemannad station! Tummen upp!

Sen kan man även ansluta sitt SAS-brandande Diners (eller annat kredit/bank/betalkort) till Preem för att få upp till 15 öre/liter rabatt.

https://anslutkort.preem.se

Just nu får du 30 öre rabatt/liter drivmedel på bemannade stationer i 3 månader vid ansökan senast den 30 september 2014. (Efter kampanjperioden gäller ordinarie rabatt, 15 öre på bemannade stationer och 5 öre på automatistationer.)

Patrik

Medlem
Provade två automatstationer idag utan framgång, har ingen bemannad preem i staden där jag bor tyvärr.

Jag tror Sas har gjort ett genidrag genom att sälja EB-poäng till Preem, Coop, Trygg-Hansa, DI o.s.v. o.s.v. Poäng är en betydande kassako på detta sätt för bolagen i det stora landet i öster och inget som Low-cost-carriers kan konkurrera med. (och när folk blivit samlare så kommer de ju även försöka styra sitt flygande till rätt bolag)

Toppen