Tjena,
Jag och sambon har en 2-4-1 Eurobonus/Amex voucher som går ur vid årsskiftet. Vi har länge fantiserat och drömt om att ta oss till Japan/Tokyo. Pga jobb har vi tyvärr endast ett resfönster i Mars/april vilket givetvis gör vårt sökfönster bra mycket svårare och efter en handfull samtal till SAS och rekande på Awardfares etc hittar vi just nu ingenting... Därför; Någon av er som har erfarenhet av SAS/skyteam och om de brukar släppa fler resor närmre årsslutet? Är Tokyo generellt ett svårt resmål att ta sig till med en 2-4-1 voucer? Skickar med nedan mall så kanske ni får ett något mer hum om hur vi tänker..
Tacksam för all hjälp jag/vi kan få!
Allt gott!
Jag och sambon har en 2-4-1 Eurobonus/Amex voucher som går ur vid årsskiftet. Vi har länge fantiserat och drömt om att ta oss till Japan/Tokyo. Pga jobb har vi tyvärr endast ett resfönster i Mars/april vilket givetvis gör vårt sökfönster bra mycket svårare och efter en handfull samtal till SAS och rekande på Awardfares etc hittar vi just nu ingenting... Därför; Någon av er som har erfarenhet av SAS/skyteam och om de brukar släppa fler resor närmre årsslutet? Är Tokyo generellt ett svårt resmål att ta sig till med en 2-4-1 voucer? Skickar med nedan mall så kanske ni får ett något mer hum om hur vi tänker..
Tacksam för all hjälp jag/vi kan få!
Allt gott!
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm, Köpenhamn (ser inga problem med att flyga från Amsterdam/paris heller)
- Var är din destination? Tokyo
- När vill/behöver du resa ut? 25:e mars +/- 10 dagar (slutet på Mars-mitten på april)
- När vill/behöver du komma hem? Jag måste jobba från den 25:e april så hemma senast 24 april
- Hur länge vill du vara borta? -- 14-17 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? Allt från Ekonomi till Business class
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med SkyTeam givet (2-4-1 voucher)
- Vad är din budget? (per person) max 20.000 SEK per person
- Vad är det viktigaste för dig? Kort restid som möjligt (men givetvis beredd på 1 till två mellanlandningar)
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte tänkt