Visa bifogad bild 159886
Flyget till CGK var bokat till 90% av en religös turistgrupp. Mycket orangea kläder och väskor

Tog lite tid för allt då många var 70+ o även äldre samt vissa hade nog aldrig flugit i sitt liv. Nästan hela personalen var från Indonesien trots att vi flög Saudia, vilket talar för hur ofta detta nog händer.
Visa bifogad bild 159885
Satt typ längst bak, 74a, där jag hade betalat lite extra för ett twinsäte. Var lite osäker på vad detta öppna uttryme var till för, men blev snabbt underfund med att det inte var möjligheten o köra lite flightyoga, utan för bön. Gott om uttryme här bak för ben, sätena lite långt från väggen med (inte bra om man gillar o luta sig mot väggen dock). Sätet brevid mig var ledigt men crew använde det lite då o då. Överlag väldigt lugn flygning, sov mestadels.
Visa bifogad bild 159887
Jakarta är stort
Visa bifogad bild 159888
Bor på Ibis styles vid flygplatsen, nästa flyg går 0830 imorgon till KUL. Vaknade såklart mitt i natten, men lyckades ändå sova 4 timmar här med, så väldigt utvilad nu. Beställde lite room service igår, bra o "billigt" för 5 euro. Shuttle för o ta sig hit var inte lätt o hitta, då man skulle gå till pickup för domestic, inte international. Trevligt hotel överlag dock!