Kenya airways var som förväntat fullt av poängsökare. Pratade med en del, var både par, folk som reste ensamma och till och med en familj med barn o allt (där blir många miljoner...). Hörde att över 500 pers på bara två olika asiatiska forum höll på med detta, så det är inte lite folk!
Passade på o besöka premium lounge i Guangzhou, helt ok men inget särskilt. Hade en trevlig noodle bar dock! Drack något som hette pineapple beer drink. Som var pineapple drink bara egentligen ..
Själva flygningen var också helt ok, 787 o kollade en film. Bra service, standard servering.
Just nu njuter jag av en heldag i Bangkok, första ordentliga dagen under hela Asien delen pga tidsbrist och detta var min backupdag om något sket sig. Men allt gick perfekt, har bara China Eastern kvar via Shanghai sen LCC hem. Bor på ibis Sukhumvit 4, nära allt och pool o bar på 25e våningen. Trevligt hotel! Visste däremot inte exakt vilket område jag valt... (ni som vet, vet)
Poängen trillar även in överallt ifrån, saknar nu bara China Airlines samt Kenya vilket jag precis flög. Ser ut som detta blir en lyckad run!