Senaste nytt

15 bolag utan status

nixa

Medlem
Aldrig gjort någon rapport innan, men tänkte varför inte försöka iaf om man ska ut som en galning på detta äventyr?

Har ingen status så kommer inte bli lika flashigt som vissa här, men fem lounger har jag genom en combo av brasilianskt visa black o några priority pass, så kanske en annorlunda inblick för er guld-plusare!

Just nu i Santiago, väntar på aeromexico till Mexico o sen samma bolag vidare till Lax.

1000008313.jpg

Obligatorisk pisco sour medan jag väntar

1000008322.jpg

Ser flyget från baren

I kön till boarding for Mex - Lax nu. Detta flyget kunde jag boka am plus säte så fick sky priority utan status på ekonomibiljett, spännande! Oklart om det ska gå :)

Helt ok mat på flyget, och hade en hel rad för mig själv så sov liggandes hela resterande delen av flyget!

Attachments

• 20241121_012807.jpg
    20241121_012807.jpg
    939,3 KB · Visningar: 184
God tid här i LAX tills Delta flyget så provade o kontakta helpdesk o flytta mig till ett tidigare flyg som håll på o boarda gaten brevid. Gick nästan, tydligen gjorde de något fel med stand-by biljetten så gick inte o skriva ut nya boardingkortet o de var tvugna o stänga gaten. Men mycket bra service överlag trots att det inte gick denna gången.

Toppen