Jonas C
Medlem
Det handlar snarare om princip än pengar för många, inklusive mig själv.Sitter någon allvarligt talat i telefon kö i 3 timmar för att jiddra om 200-400kr, jävlar vad lite folks tid måste vara värd![]()
Det handlar snarare om princip än pengar för många, inklusive mig själv.Sitter någon allvarligt talat i telefon kö i 3 timmar för att jiddra om 200-400kr, jävlar vad lite folks tid måste vara värd![]()
Mitt andra köp igår... inga eurobonuspoäng ännu för detta köp...
I min första kasse glömdes tomater, men i övrigt bra =)
Jag har fått poäng vid två tillfällen. Jag har köpt 4 matkassar totalt.Min erfarenhet är att det endast är vid första tillfället man får poäng.
Så var det för mig också. Men byter man webbläsare eller dator så går det bra.Min erfarenhet är att det endast är vid första tillfället man får poäng.
Vad ska du med grädde på moster till?Ursäkta en liten undran, har ni hunnit äta något av innehållet i kassarna, det är ju över 500 inlägg och det tar ju tid att engagera sig i alla inlägg.
Fick ett mail från Hemköp att de hade startat att man kunde beställa kassar på nätet, tryckte bort mailet direkt, tänkte direkt Antonia så lättlurad är jag inte, det fans inget grädde på moster med EB poäng!