PerssonErik
Medlem
Sånna här gånger känns det värdelöst att bo avsides :-/
+1Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köpKolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...
Beställ kassen hem till migSånna här gånger känns det värdelöst att bo avsides :-/
Eller så bara låter man kassen stå? 49:- är det väl värt att vaska/traska en påse kött?Beställ kassen hem till mig
Du kan få behålla EB poängen.
Ska man vaska kan man väl lika gärna beställa något för -1 krona?Eller så bara låter man kassen stå? 49:- är det väl värt att vaska/traska en påse kött?![]()
Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köpKolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...
Samma här!Köpte en ekologisk kasse med båda rabattkoderna blev det 99kr. Fått mail om poängen, och de syns under framtida transaktioner.
Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köpKolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...