Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

JohanA

Medlem
Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köp:oops: Kolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...
+1
 
Tack för tipset! La en order på en liten grillkasse. 99kr är det definitivt värt.

Ser ännu ingenting under Mina Transaktioner (SAS), men antar att det kan dröja ett par timmar.
 

Kandinsky

Medlem
Testade att beställa en kasse till syrran och hennes sambo via safari, och de registrerades på 30 sekunder.
Rekommenderar att undvika Firefox om man vill ha poängen!
 

Mikael

Medlem
Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köp:oops: Kolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...

Japp, verkligen kass sida. Råkade ut för samma sak.
 

ESSA

Medlem
Köpte en ekologisk kasse med båda rabattkoderna blev det 99kr. Fått mail om poängen, och de syns under framtida transaktioner.

Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köp:oops: Kolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...
Samma här!
Satt på en smal gata i Reims och gjorde beställningen via iPhone.
Dock bara en beställning på citygross-kontot.
Annars får det bli storparty hos oss båda!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen