Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.
He he bara på BC man kan "få betalt" för att ta emot en matkasse och dessutom få lite EB poäng för besväret... Kan detta vara höstens reflexvästar månne?

Där kom även poängen in.
upload_2016-8-5_13-34-33.png

Nu har jag gjort två köp, båda med Safari på iOS, med två olika konton. Båda finns registrerade i shoppingportalen under "Transaktioner" som 1360 poäng. Inga mail, inga poäng på kontona. Jag använde båda rabatterna i båda fallen, och beställde olika typer av kassar.

Workaround: Lägg till en matkasse som ej har prova-på-rabatt. Ta sedan bort matkassen med prova-på-rabatt. Skriv in rabattkoden, ta bort matkassen och lägg åter till matkassen med prova-på-pris. Båda rabatterna visas och med en vegetarisk kasse blir priset -51 kr.

OzBsoLi.png

Vilka matkassar är det som inte har rabatt?

Har ingen kundvagn utan en lastbil uppe i högra hörnet men ingenstans kan jag lägga in en rabattkod

Har samma problem. Provade att lägga in en matkasse, som jag nu inte kan ta bort. Även om jag lägger till andra produkter, testar att logga in genom citygross hemsida direkt, så lyckas jag inte.

Köpte en ekologisk kasse med båda rabattkoderna blev det 99kr. Fått mail om poängen, och de syns under framtida transaktioner.

Apropå den dåliga sidan. Fick ingen bekräftelse på sidan när jag klickade på lägg beställning, vilket resulterade i ett antal klick, gav sedan upp. Tittade i mailen och hade fått ett antal tack mail för mina köp:oops: Kolla på mina beställningar och där fanns det bara 1 som tur var, hade varit kul med 10 matkassar samma kväll...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen